Vacanta in Andalucia – Sudul Spaniei in ianuarie – partea 1

Dupa indelungi deliberari, ne-am decis sa mergem in sudul Spaniei la inceput de 2016. Ne-am ocupat mai intai de biletele de avion. Wizz Air aveau cele mai bune preturi, insa zbor doar odata pe saptamana Bucuresti – Malaga, in aceasta perioada, iar noi nu putea sta atat de mult, asa ca am plecat spre Malaga cu Blue Air si ne-am intors cu Wizz. A fost prima data cu Blue Air, am tot evitat, nu as stii sa spun exact de ce. Costul pe segment cu Blue a fost enorm, din punctul meu de vedere, pentru aceasta perioada, dar era singura solutie – in jur de 800lei/2 pers, in timp ce pentru zborul cu Wizz am platit mai putin de 300lei/2 pers/segment. Desi aeronava de la Blue era mai veche, scaunele au fost mult mai confortabile decat la compania cu care zbor mult mai des, iar pentru un zbor de aproape 4 ore a contat.

Cum nu intotdeauna planul de acasa poate fi pus in aplicare la fata locului, desi traseul era facut bazandu-ne pe inchirierea unei masini, in final ne-am plimbat cu trenul. Motive au fost mai multe: ba ca nu rezervasem online si la fata locului era mult mai scump, ba ca in gara de unde voiam sa luam masina nu mai erau disponibile, ba ca, atentie, daca vrei sa inchiriezi de la aeroport trebuie sa ai bilet ca ai aterizat pe aeroportul respectiv. Ne-am facut noi o socoteala si pana la urma am luat trenul, caci inchiriatul presupunea mult prea multe eforturi. Si a fost cea mai buna alegere, caci in niciun caz nu am fi putut face tot traseul gandit (Granada si Cordoba, in afara de cele de mai jos).

Bar MalagaAm aterizat seara in Malaga, unde ne-am intalnit cu prietenii nostri, ne-am cazat intr-un apartament in centru si am plecat la cina, apoi ne-am oprit la un vin absolut delicios ce trebuie incercat РRibera del Duero. A doua zi, dupa o cafea la renumita Cafe Central, ne-am facut bagajele si ne-am urcat in tren cu destinatia Sevilia.