Trei intamplari din Fuerteventura – 1.Cofete Beach

I-am asteptat  in aeroport pe prietenii nostri pregatiti sa inchiriem masina si sa ne indreptam spre casa din mijlocul insulei pe care o alesesem ca loc de odihna dupa zilele de colindat. A durat muuult, nu sa vina prietenii, ci sa inchiriem masina, caci acolo era cea mai mare coada. Ca sa nu ne fie dor de Romania. Si ce sa vezi, la ghiseul de inchieri tot Romania ne-a intampinat, o romanca mai exact. Cred ca ii era dor sa vorbeasca cu romani, caci s-a comportat ca si cum eram prieteni vechi, si cu bune si cu rele. Cu bune, pentru ca am primit o masina noua si toate beneficiile pe care le puteam primi :).

Ne-am indreptat apoi grabiti spre casa din pustietate, caci se facuse tarziu si tot primeam telefoane. Odata ajunsi ne-am apucat sa facem traseul pentru ziua ce urma. Plaje, multe plaje erau pe lista, toate in sudul insulei: Costa Calma, Sotavento, Morro Jable, Cofete si La Pared.

In prima parte am vazut Costa Calma si Sotavento, iar pentru masa de pranz am poposit in Morro Jable. Am facut apoi si o plimbare pe plaja si abia apoi, cam tarziu, am plecat spre Cofete, ca sa prindem apusul, asa cum citisem.

Ce nu citisem insa era ca drumul spre Cofete este extrem de anevoios, recomandat doar pentru masini 4×4 (noi aveam un Polo). Cu ceva emotii, intr-un final am ajuns.

Cofete, Fuerteventura

In drum spre Cofete

Un alt lucru pe care nu-l citisem, dar pe care poate ca am fi putut sa il observam pe harta daca eram mai atenti era ca drumul se oprea aici, in Cofete. Ca planul nostru, de a merge tot pe coasta spre La Pared nu putea fi pus in aplicare, singurul drum fiind tot cel pe care am venit. Oh, well! Cumva, fiind intuneric, drumul de intoarcere a fost mai usor, pentru ca puteai vedea daca vin masini din celalalt sens. Nu ca ar mai fi venit cineva sa vada o plaja noaptea.

Cofete

Plaja Cofete

Sunset at Cofete

Am scris mai multe despre vacanta in Fuerteventura aici.