Trei intamplari din Fuerteventura – 3. Playa Ajuy

Desi innorat, se anunta o zi frumoasa. Am inceput, nu cu o plaja, de data aceasta, ci cu un muzeu. Al branzei. Asa ii spunea numele, dar nu era doar atat. Ne-a placut, ne-a distrat. Si nu ne-a plouat.

Muzeu Fuerteventura

La muzeu 🙂

Am plecat apoi spre Betancuria, cel mai vechi oras din Fuerteventura. Ca sa ajungem acolo, trebuia sa trecem muntii. Sus la munte, sus, vorba cantecului, ne-am oprit sa admiram privelistea care iti taia rasuflarea.

Mirador Fuerteventura

Mirador

Dupa Betancuria, am urmat drumul cel ingust, plin de serpentine, catre locul unde norii incepusera sa se risipeasca. Asa am ajuns la plaja Ajuy.

Playa Ajuy, Fuerteventura

Ajuy

Ne bucuram de primul nisip vulcanic din aceasta vacanta si de soarele ce tocmai isi facuse aparitia dupa o dimineata innorata si cam ploioasa, cand prietenul nostru s-a taiat intr-o piatra.

Ajuy beach

Before

La inceput, eu am crezut ca nu s-a taiat prea rau(cat de rau te poti taia intr-o piatra), insa pana la urma am ajuns la concluzia ca avea nevoie de ajutor de specialitate. In Ajuy nu era niciun cabinet deschis. Si nicaieri in apropiere. Era duminica. Ce sa facem? Panica. Dupa ce am luat in calcul toate variantele posibile, am ajuns la concluzia ca cel mai bine mergem la spital, in Puerto del Rosario. La aproximativ o ora de condus.

Ajuy

After

La spital, liniste. Prea liniste. Si curatenie. Putini pacienti. Nici formalitatile nu au durat prea mult, nici asteptarea nu a fost lunga. Jumate de ora cu totul sau ceva de genul asta. Si am plecat mai departe. Chiar asa.

Nici pana in ziua de astazi, prietenul nostru nu a primit factura (nu a platit nimic acolo).

The end!

Am mai scris despre vacanta noastra pe cele doua insule canare, cu detalii despre intamplari pe plaja Sotavento si plaja Cofete.