Ce sa fac de 1 Decembrie cu 180 euro

Nicosia Turcia

Stiu ca cei mai multi se intreaba deja ce sa faca de Revelion, insa eu n-am ajuns pana acolo – de fapt, nu prea-mi pasa de Revelion. Nu stiu ce o sa fac anul asta de 1 Decembrie, insa va pot spune ce am facut anul trecut: am fost in Cipru.

Am vizitat: Larnaca, Limassol si Nicosia, atat partea cipriota, cat si partea turceasca. Evident, cel mai mult din excursie mi-a placut partea turceasca a Nicosiei. Se poate intra doar cu buletinul, ca la unele credite :)

Cheltuieli: avionul a fost 234lei, apoi am luat pana in centrul Larnacai un autobuz (1,5euro), iar de intors ne-am intors cu taxiul pe care l-am comandat cu o zi inainte din statia de pe plaja (12euro). Transportul cu autocarul catre Nicosia si Limassol a fost 7 euro dus intors, pentru fiecare oras, desigur. La cazare costul a fost de 50euro/pers/3 nopti si am stat aici, intr-un studio absolut minunat, cu terasa. Masa era cam 10-12 euro cu tot cu bautura.

Eu am cheltuit in total 180euro plus, desigur, shoppingul aferent :)

Postarea mea poate parea seaca, dand impresia ca nu a fost o iesire prea reusita, insa nu a fost asa nici pe departe, dimpotriva. Vremea a fost minunata, iar noi ne-am bucurat pe deplin de aceasta iesire. Mai multe fotografii in album aici.